Regulamin przekazywania darowizn
- Strona internetowa prowadzona jest przez Rzymskokatolicką Parafię Najświętszego Serca Pana Jezusa (dalej „Parafia”) znajdującej się pod adresem: ul. Kazimierza Pułaskiego 9, 41-902 Bytom, identyfikującą się numerami NIP: 626 118 71 76, REGON: 040056050.
- Strona internetowa umożliwia przekazanie darowizny na cele kultu religijnego realizowanego przez Parafię.
- Niniejszy regulamin ma na celu określenie warunków przekazywania darowizn online za pomocą formularza dostępnego na stronie, realizowanego przez serwis PayU.
- Płatności online są obsługiwane przez operatora płatności PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779 230 84 95, Regon: 300523444, wpisany do rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Nr KRS 0000274399.
- Darowiznę może przekazać każda pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna. Osoby te będą nazywane dalej „Darczyńcami”.
- Darowizny przekazywane za pomocą strony są realizowane w sposób ciągły.
- W celu przekazania darowizny jednorazowej po wypełnieniu formularza obecnego na niniejszej stronie Darczyńca zostaje odpowiednio przekierowany do strony operatora.
- W ramach płatności online Darczyńca może dokonać wpłat za pomocą: przelewów elektronicznych (w tym BLIK), przelewów tradycyjnych oraz kart płatniczych. Aktualna lista banków współpracujących i metod płatności jest dostępna na stronie serwisu.
- Wypełniając dane w Formularzu, Darczyńca akceptuje Regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych przez Parafię, zgodnie z warunkami Regulaminu i w celach w nim określonych.
- Administratorem danych osobowych jest Parafia.
- Darczyńcy przysługuje prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
- Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy darowizny zawartej z Administratorem oraz dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem (w przypadku gdy są niezbędne), a także w celu wypełniania naszej działalności.
- Dane osobowe będą przetwarzane zasadniczo przez czas do upływu okresu przedawnienia roszczeń i obowiązków wynikających z umowy zawartej z Administratorem.
- W uzasadnionych przypadkach Darczyńca może zgłosić reklamację i zażądać zwrotu przekazanej darowizny. Reklamację należy zgłosić na adres: [email protected] wpisując w tytule wiadomości „Zwrot donacji” oraz podając powód i szczegółowe dane transakcji. Każda reklamacja rozpatrywana będzie przez Parafię indywidualnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Parafia ma prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.